(Ważne od 6 grudnia 2019 r.)
Dostawa, Zwroty i Zwroty Pieniędzy
CZAS DOSTAWY
Oferujemy jeden z najlepszych czasów realizacji na rynku wynoszący od 2 do 8 tygodni. Aktualne czasy dostawy są zawsze ogłaszane na stronie głównej naszej strony internetowej.
SPOSÓB DOSTAWY
– Oferujemy standardową dostawę na krawężnik do większości regionów w Polsce. Cena dostawy różni się w zależności od Twojej lokalizacji i jest wyświetlana podczas realizacji zamówienia. Zazwyczaj nie dostarczamy do terenów górskich i wysp. Prosimy o kontakt, abyśmy mogli pomóc w zorganizowaniu dostawy na odległe tereny za dodatkową opłatą.
– Usługa ustawienia i montażu kosztuje 1799 PLN w Polsce. Prosimy o kontakt w celu uzyskania wyceny dostawy do bardziej odległych regionów.
GWARANCJA
– Ogólny okres gwarancji na produkty Gardenvity wynosi 2 lata na wady fabryczne.
– Niektóre części i akcesoria (schodki, półki, uchwyty na kieliszki, izolowana pokrywa ze sztucznej skóry, termometr, drzwiczki pieca, szuflada na popiół) objęte są 12-miesięczną gwarancją.
– Ważne jest, aby dokładnie przeczytać i przestrzegać instrukcji dotyczących instalacji, obsługi i konserwacji produktów Gardenvity, ponieważ ich nieprzestrzeganie może skutkować uszkodzeniami, które nie są objęte naszą gwarancją.
– Gardenvity podejmie wszelkie niezbędne kroki, aby naprawić problem i/lub części, które uznamy za odpowiednie. Ważne jest, abyśmy wspólnie dążyli do szybkiego i zadowalającego rozwiązania.
ZWROTY I ZWROTY PIENIĘDZY
Kupujący ma prawo zwrócić nieużywane i nieuszkodzone produkty, informując o tym sprzedawcę nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy.
– Koszty wysyłki i transportu związane ze zwrotem ponosi kupujący z góry.
– Sprzedawca zwróci kwotę pieniężną zapłaconą przez kupującego w ciągu 30 dni od dostarczenia zwróconego produktu do sprzedawcy.