Dostawa, zwroty i refundacje

(Ważne od 6 grudnia 2019 r.)

CZAS DOSTAWY

Oferujemy jeden z najlepszych terminów realizacji na rynku, 2-8 tygodni. Aktualne terminy dostaw są zawsze ogłaszane na stronie głównej naszej witryny.

SPOSÓB DOSTAWY

– Oferujemy standardową dostawę do krawężnika w większości części Wielkiej Brytanii. Cena dostawy różni się w zależności od Twojej lokalizacji i jest wyświetlana w kasie. Zazwyczaj nie dostarczamy do wyżyn i na wyspy. Skontaktuj się z nami, a być może będziemy mogli pomóc Ci zorganizować dostawę do odległych terytoriów za dodatkową opłatą.

– Usługa montażu i rozmieszczenia kosztuje 379 funtów w Anglii i Walii. Prosimy o wycenę dla Szkocji.

GWARANCJA

– Produkty Gardenvity objęte są ogólną dwuletnią gwarancją na wady fabryczne.

– Niektóre pojedyncze części/akcesoria (stopnie, półki, uchwyty na szklanki, izolowana osłona ze sztucznej skóry, termometr, drzwiczki grzejnika, szuflada na popiół) objęte są naszą 12-miesięczną gwarancją.

– Bardzo ważne jest, aby dokładnie przeczytać i stosować się do instrukcji dotyczących instalacji, obsługi i konserwacji produktów Gardenvity, ponieważ w przeciwnym razie mogą wystąpić uszkodzenia nieobjęte naszą gwarancją.

– Gardenvity podejmie wszelkie niezbędne kroki w celu naprawienia problemu i/lub części, które uznamy za stosowne. Ważne jest, abyśmy współpracowali, aby jak najszybciej osiągnąć satysfakcjonujące rozwiązanie.

ZWROTY I REKLAMACJE

Kupujący ma prawo zwrócić nieużywane i nieuszkodzone towary, informując o tym sprzedawcę nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostawy.

– Koszty wysyłki i transportu związane ze zwrotem pokrywa z góry kupujący.

– Sprzedawca zwróci kwotę pieniężną zapłaconą przez Kupującego w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Sprzedawcy zwróconego produktu.